Logo

Rekrutacja

LISTA  DZIECI PRZYJĘTYCH NA ROK SZKOLNY 2020/2021  na podstawie złożonych wniosków

1.Boryczka Szymon

2. Burzal Karolina

3. Ciesiółka Pola Zofia

4. Dolata Alicja Danuta

5. Dolata Jerzy Wojciech

6. Dowojna Jagoda

7. Duczmalewski Piotr

8.Frąckowiak Zofia Ewa

9. Gomułka Wojciech Jakub

10. Gronowska Alicja Kinga

11. Kapustka Franciszek

12. Kiereta Hanna

13. Lange Filip

14. Leszczyńska Apolonia

15.Ludwiczak Natalia

16. Nowaczyk Lena

17. Raburska Maria Zofia

18. Radecka Milena

19. Schrodter Maja

20. Skibiński Kacper

21. Stasierowski Jakub

22. Witaszczak Bartosz

23. Zaganiaczyk Kajetan Stefan

Najniższa liczba która uprawniła do zakwalifikowania dziecka na listę  to -170 punktów

KOMISJA  REKRUTACYJNA

 

LISTA  DZIECI   NIEPRZYJĘTYCH NA ROK SZKOLNY 2020/2021  na podstawie złożonych wniosków

  1. Balcerek Ewa
  2. Bartczak Nikodem
  3. Berkowska Martyna
  4. Bierski Oliwier Maksymilian
  5. Centlewska Eliza
  6. Chełminiak Alicja
  7. Cichowicz Emilia Zofia
  8. Grudziński Stanisław
  9. Hendrykowska Anna
  10. Janik Marcel
  11. Jeliński Adam
  12. Kalinowski Grzegorz Roman
  13. Koliński Wojciech Mateusz
  14. Kosakowski Franciszek Leon
  15. Kot Zuzanna Ewa
  16. Kowalski Filip Tomasz
  17. Królak Kacper
  18. Krystofiak Helena Malina
  19. Krzyżaniak Wojciech
  20. Kubińska Paulina Agnieszka
  21. Kuczyński Borys Paweł
  22. Kulasiński Wiktor
  23. Łochowicz Michał Jan
  24. Łuszczewska Barbara
  25. Małek Anastazja
  26. Mateja Jan
  27. Mikołajewska Julia
  28.  Mosiądź Emilia Danuta
  29. Nojman Kinga
  30. Nowak Laura
  31. Nowakowska Patrycja Maria
  32. Orlik Patryk
  33. Ostapkowicz Adam
  34. Paduch Zuzanna Lisicka
  35. Pezalska Martyna
  36. Połeć Zuzanna
  37. Raffone Antonio Andrzej
  38. Rewers Zofia
  39. Romaniuk Łucja
  40. Rutynowski Wojciech
  41. Skowrońska Kaja Krystyna
  42. Smoleń Laura Karolina
  43. Sokołowski Franciszek Piotr
  44. Springer Oliwier
  45. Stefaniak Wojciech
  46. Stryjak Jan
  47. Synoradzki Szymon
  48. Świrski Marcel
  49. Wawrzyńczyk Maria
  50. Wiśniewski Cezary Tomasz
  51. Witek Katarzyna
  52. Wolińska Antonina Maria
  53. Woźniak Alan
  54. Wójtowicz Bartosz
  55. Wróblewski Marcin
  56. Zawodni Łukasz
  57. Zaworski Franciszek Fabian
  58. Ziółkowska Ajsza Ida

                                                 KOMISJA  REKRUTACYJNA

Uwaga !

Rodzice dzieci, które nie zostały zakwalifikowane do żadnego przedszkola lub zostały przyjęte na niższą preferencję mogą od dnia 20 kwietnia złożyć odwołanie do komisji rekrutacyjnej a następnie do dyrektora  placówki        ( procedura jest opisana w Informatorze w systemie NABÓR). Mają na to 7 dni od ogłoszenia listy przyjętych.

Z uwagi na nadal istniejące zagrożenie epidemią i ograniczenia przemieszczania się, odwołanie można składać bezpośrednio drogą mailową do placówki   p24@poznan.interklasa.pl

Jeśli procedura odwołania nie zakończy się pozytywnie wówczas od 19 maja do 19 czerwca br. będą przygotowane imiennie skierowania dla dzieci, które nie zostały przyjęte do żadnej placówki .

Rodzic, który nie skorzysta z tego skierowania może brać udział w rekrutacji uzupełniającej, która rozpocznie się 22 czerwca. Składanie wniosków w rekrutacji uzupełniającej potrwa do 25 czerwca 2020r.

KOMISJA REKRUTACYJNA

 

 

 

ADAPTACJA DZIECKA W PRZEDSZKOLU

Okres, który trwa między trzecim, a siódmym rokiem życia, jest w rzeczywistości najbardziej charakterystyczny dla całego dzieciństwa. W tym czasie następuje pełny i swobodny rozwój dziecka. Jest to czas dzieciństwa, przez psychologów zwany okresem przedszkolnym. Zapisując dziecko do przedszkola jesteście Państwo słusznie przekonani, że jest to korzystne dla jego rozwoju.

Nasza wieloletnia praktyka zawodowa uświadomiła nam jak duże problemy adaptacyjne mają dzieci 3-letnie oraz starsze przekraczające po raz pierwszy progi przedszkola. Często dzieci rozpaczliwie bronią się przed zostaniem w przedszkolu. Nie pomagają zapewnienia mamy i taty: Niedługo przyjdę po ciebie…Zabiorę cię po obiedzie…Zrobię zakupy i zabiorę cię do domu….itp. Dla trzylatka zdania te oznaczają jedno: Zostawiają mnie… Pozostałe słowa są niezrozumiałe. Dziecko przez pierwsze dni pobytu w przedszkolu jest zdezorientowane.  Najczęściej jednak maluchy szybko opanowują swój strach i próbują jakoś wytrzymać w nowym miejscu. Kiedy są w sali z innymi dziećmi i ze swoimi paniami czują się raźniej i z biegiem czasu przestają płakać, czują się bezpiecznie, nabierają pewności siebie, chętnie podejmują zabawy a nawet nie chcą iść do domu.

 

Oto kilka propozycji, które ułatwią dziecku start w przedszkolu:

  • w początkowym okresie dobrze jest odbierać dziecko wcześniej, ponieważ małe dziecko ma inne poczucie czasu i okres przebywania poza domem wydaje mu się bardzo długi;
  • wprowadzajmy w domach stały rytm dnia;
  • nie mówmy dziecku, że przyjdziemy po niego wcześniej, kiedy jest to niemożliwe, ponieważ będzie nieszczęśliwe, że nas nie ma;
  • nie składajmy obietnic, których nie możemy wypełnić;
  • nigdy nie straszmy dziecka przedszkolem;
  • przyzwyczajajmy je do urozmaiconych potraw, skończmy z rozdrabnianiem pokarmów, już trzylatek może swobodnie gryźć pokarmy;
  • wdrażajmy dzieci do przestrzegania umów i zasad;
  • przyzwyczajajmy do samoobsługi, pozwólmy dziecku samemu załatwiać potrzeby fizjologiczne, myć ręce, ubierać się;
  • odzwyczajajmy od smoczków, pampersów, nocnika;
  • pozwólmy dziecku zabrać ze sobą cząstkę domu do przedszkola: przytulankę, poduszeczkę, misia – na początku codziennie z biegiem czasu w umówiony dzień
  • pozwólmy dziecku uczestniczyć w przygotowaniach do przedszkola (wspólne zakupy), dajmy możliwość przyzwyczajania się do tych rzeczy w domu, aby w przedszkolu to wszystko nie było takie nowe, a już znajome i zarazem łatwe do rozpoznania;
  • organizujmy dziecku kontakty z rówieśnikami i innymi dziećmi;
  • stosujmy w przedszkolu krótkie pożegnania (kiedy przedłużamy pożegnanie, dzieci cierpią dłużej);
  • nie okazujmy dzieciom własnych rozterek zostawiając je w przedszkolu, przekazujemy im wtedy swoje lęki;
  • przygotujmy dla dziecka wygodny strój do samodzielnego ubierania, który można pobrudzić (na początku  najlepiej ubranka bez sznureczków, wiązań, guzików, zamków, buciki na gumowej podeszwie i na przylepce)

 

Drodzy rodzice pamiętajcie, że nasze przedszkole jest dobrym i przyjaznym środowiskiem do uczenia Waszego dziecka niezależności i uspołecznienia.  Kontakty z rówieśnikami nauczą Je norm współżycia w grupie społecznej. Wasze dziecko szybciej się do niego przystosuje i zniesie niedogodności życia zbiorowego, gdy będzie go postrzegało jako bezpieczne i atrakcyjne dla siebie. Do tego też dążymy w naszej pracy wychowawczej i dydaktycznej.  Stworzymy też Waszemu dziecku warunki do radosnej, bezpiecznej i beztroskiej zabawy, zapewniając tym samym wszechstronny Jego  rozwój.